مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 05:102021-07-13اقتصادي

«کمک مؤمنانه» به سبک موکب داران | کمک 8 میلیاردی به نیازمندان خراسان جنوبی


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی از کمک 8 میلیارد تومانی موکب های استان طی رزمایش مؤمنانه خبر داد و خاطرنشان کرد: موکب های اربعین با مشارکت خیران نیکوکار برای کمک مؤمنانه برنامه ریزی کردند و هر آنچه در توان داشتند به کمک قشر های آسیب پذیر شتافتند.

- موسی جوینده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به اینکه مردم خراسان جنوبی، مردمی متدین و ولایتمدار هستند و در کمک به بازسازی اعتاب مقدسه پیش رو هستند، اظهار داشت: سرانه میزان کمک به عتبات در کشور  به ازای هر نفر 2 هزار تومان است که این مبلغ در خراسان جنوبی به ازای هر نفر 6 هزار و 800 تومان است.

سال گذشته 5 میلیارد و 200 میلیون تومان برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند که این رقم بیش از تعهد سالانه استان بوده است   وی با اشاره به اینکه تعهد استان در سال گذشته 3 میلیارد و 850 میلیون تومان بود، بیان داشت: مردم استان سال گذشته 5 میلیارد و 200 میلیون تومان برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند که این رقم بیش از تعهد سالانه استان بوده است.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی مطرح کرد: در شرایط کرونا و مسائل اقتصادی، افزیش 35 درصدی مشارکت مردم در بازسازی اماکن مقدسه قابل تقدیر است و نشان از اعتقادات قوی مردم منطقه و ارادت خالصانه آنان به ائمه اطهار (ع) دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کمک مؤمنانه» به سبک موکب داران | کمک 8 میلیاردی به نیازمندان خراسان جنوبی

«کمک مؤمنانه» به سبک موکب داران | کمک 8 میلیاردی به نیازمندان خراسان جنوبی